zaterdag 5 november 2016

Kerst

Vandaag is het mijn beurt weer om een creatie te laten zien op het HobbyVision team blog
Omdat ik zo heerlijk bezig was met de nieuwe producten uit de collectie van november van Marianne Design bezig was, is het weer een kerstkaart geworden.


Voor de basis nam ik Shape art Shield 2 van Dutch Doobadoo. 
Het designpapier komt uit paper bloc "Après ski". Ik vond het wel leuk om aan de "houten schutting" een kerstkrans te hangen ;-)
De randen van het kraft en designpapier heb ik ingesmeerd met crackle paint.
De kerstkrans heb ik meerdere keren uit verschillende kleuren groen gestanst. 
De onderste krans in zijn geheel gelaten en daarop allemaal kleine stukjes. Wat takjes en elzenpropjes ertussen gestoken. Als besjes een paar enamel dots opgeplakt.
Bovenaan de mooie poinsettia met takjes en elzenpropjes.
Een vogeltje in de krans gezet en een (gedeelte van) tekst gestempeld. Deze heb ik met Versamark gestempeld en witte embossingpoeder erover gestrooid. Dit heb ik trouwens eerst gedaan voordat ik de krans op ging plakken....

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftable: CR1387 Wreath
Creatables: LR0435 Petra's poinsettia, LR0437 Petra's twigs set
Paper bloc: PK9142 Après ski
Clear stamp: CS0979 Kerst, winter en nieuwjaarswensen
Enamel dots: PL4509 Christmas
Luxe papier: CA3104 Snow paper

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:

11 opmerkingen:

  1. Wat een groene vingers heb jij...:-), mooi gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Tineke! Leuk om deze vorm voor een kerstkaart te gebruiken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart Tineke gaaf modelletje
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel apart Tineke! wat een werk al die blaadjes.
    Een goede zondag met je gezin!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze kerstkaart Tineke...zo een leuke krans met die hulstblaadjes gemaakt..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag tineke,
    Wat zeg jij ik heb spijtig genoeg geen groene vingers gekregen!!
    Wat als je je dan zou denken dat je er wel had mooier kon je kaart niet zijn hoor!!
    Prachtige kaart om geen groene vingers te hebben WoW,WoW,woww. Mvg Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely details and design, i felt like in a forest!Thanks for joining us at Scrap&Craft challange. good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beauty! En zo leuk op de "houten schutting" komt de krans erg goed uit! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a great card. Thanks for joining us at Scrap from your heart.
    DT Ellenor Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A fabulous Christmas card, love the poinsettia and those leaves. Thank you for joining us over at Scrap & Craft Inspiration. Good luck!
    Hugs Suzi

    BeantwoordenVerwijderen